Abordări teoretice în studiul alfabetizării emoționale a elevilor din clasele primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
296 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 18:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7:159.942+371.212 (1)
Psihologie (3362)
Educație (14210)
SM ISO690:2012
KARABULUT-BABENCO, Cristina. Abordări teoretice în studiul alfabetizării emoționale a elevilor din clasele primare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 135-143. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.135-143
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Abordări teoretice în studiul alfabetizării emoționale a elevilor din clasele primare

Theoretical approaches in the study of emotional literacy of primary students

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.135-143
CZU: 159.922.7:159.942+371.212

Pag. 135-143

Karabulut-Babenco Cristina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 7 septembrie 2022


Rezumat

Articolul conține interpretări teoretice privind evoluția conceptului alfabetizare emoțională contribuind la formarea unei viziuni generalizate asupra parcursului istoric al termenului vizat prin care înțelegem un sistem de acțiuni orientate spre decodificarea semnificației emoțiilor și învățarea gestionării și canalizării eficace a energiei emoționale.

The article contains theoretical interpretations on the evolution of the concept of emotional literacy, contributing to the formation of a general vision of the historical course of the term by which we understand a system of actions aimed at decoding the meaning of emotions and learning to effectively manage and channel emotional energy.

Cuvinte-cheie
alfabetizare emoțională, dezvoltare emoțională, Inteligenţa emoţională, elevi,

emotional literacy, emotional development, emotional intelligence, primary student