Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
546 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 12:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.56:005.574 (2) |
Comerț exterior. Comerț internațional (386) |
Operații în management. Direcții (301) |
SM ISO690:2012 GÎDILICA, Constantin. Negocierile prin comunicare în teoriile economice și manageriale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2021, nr. 2(142), pp. 171-175. ISSN 1857-2073. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5095059 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(142) / 2021 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5095059 | ||||||
CZU: 339.56:005.574 | ||||||
Pag. 171-175 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mediul de afaceri devine tot mai flexibil, ceea ce determină companiile din Republica Moldova să analizeze din punct de vedere ştiinţific şi practic procesul de negociere, care poate avea un impact direct asupra perspectivelor de dezvoltare a relațiilor comerciale. În contextul cunoașterii procesului de negociere se întrevede rolul comunicării ca factor de gestionare a procesului de negociere. Autorul a realizat un studiu de sinteză teoretică a perceptelor de comunicare în confront cu procesul negocierilor redate de autorii lucrărilor științifice din domeniu. Prin documentarea, analiza și prezentarea punctului de vedere personal autorul prezintă structura procesului de comunicare în negocierile de afaceri prin care identifică părțile ce formează procesul și relațiile ce se formează în rezultatul difuzării mesajului. În final sunt prezentate concluziile bazate pe analiza teoretică a conceptului de comunicare și a efectelor acestuia în procesul negocierii în afaceri. |
||||||
Cuvinte-cheie negocierea afacerilor, proces de comunicare, reguli de comunicare, management, eficienţă, business negotiation, communication process, communication rules, management, efficiency |
||||||
|