Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
523 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 22:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:911 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Geografie generală. Știința factorilor geografici (geografie sistematică). Geografie teoretică (146) |
SM ISO690:2012 VOLONTIR, Nina. Promovarea educaţiei pentru sustenabilitate prin studierea geografiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 1(125), pp. 48-51. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4560634 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(125) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4560634 | ||||||
CZU: 37.015:911 | ||||||
Pag. 48-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Geografia, ca disciplină şcolară, are un rol important pe filiera sustenabilităţii, conturându-se ca o verigă durabilă pentru investiţia în procesul educaţional. În acest sens, geografia facilitează educaţia pentru sustenabilitate a elevilor, îndeosebi la componentele ,,noilor educaţii”. În articol sunt prezentate reflecţii teoretice şi metodologice, precum şi recomandări ce vizează importanţa şi promovarea educaţiei pentru sustenabilitate a elevilor prin studierea geografiei. |
||||||
Cuvinte-cheie sustenabilitate, educaţie, geografie, sustainability, education, geography |
||||||
|