Promovarea educaţiei pentru sustenabilitate prin studierea geografiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
523 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 22:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:911 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Geografie generală. Știința factorilor geografici (geografie sistematică). Geografie teoretică (146)
SM ISO690:2012
VOLONTIR, Nina. Promovarea educaţiei pentru sustenabilitate prin studierea geografiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 1(125), pp. 48-51. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4560634
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(125) / 2021 / ISSN 1810-6455

Promovarea educaţiei pentru sustenabilitate prin studierea geografiei

Promoting Education for Sustainability through the Study of Geography

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4560634
CZU: 37.015:911

Pag. 48-51

Volontir Nina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2021


Rezumat

Geografia, ca disciplină şcolară, are un rol important pe filiera sustenabilităţii, conturându-se ca o verigă durabilă pentru investiţia în procesul educaţional. În acest sens, geografia facilitează educaţia pentru sustenabilitate a elevilor, îndeosebi la componentele ,,noilor educaţii”. În articol sunt prezentate reflecţii teoretice şi metodologice, precum şi recomandări ce vizează importanţa şi promovarea educaţiei pentru sustenabilitate a elevilor prin studierea geografiei.

Geography as a school subject has an important role for sustainability, shaping itself as a sustainable link for investment in the educational process. In this sense, Geography facilitates the students’ education for sustainability, especially in the components of “New Education”. The article presents a number of theoretical and methodological reflections on sustainability education through the study of geography, as well as certain recommendations regarding its importance and promotion.

Cuvinte-cheie
sustenabilitate, educaţie, geografie,

sustainability, education, geography