Articolul precedent |
Articolul urmator |
1156 188 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 22:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:373.3 (9) |
Psihologie (3397) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 TROFĂILĂ, Lidia. Dezvoltarea inteligenței emoționale la elevii de vârstă școlară mică în activitatea de învățare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 265-270. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7:373.3 | ||||||
Pag. 265-270 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Inteligența emoțională are un rol important în diferite perioade ale vieții și la diferite vârste. Vârsta școlară mică reprezintă debutul învățământului școlar, când copilul vine în școală cu toate cunoștințele, abilitățile ,deprinderile formate în diverse familii, grupe din grădinițele de copii. În școală copilul trebuie să-și mobilizeze forțele pentru a realiza cu succes activitatea de învățare, care cere de la el multă rezistență și implicare deplină. EQ are o importanță semnificativă în activitatea de învățare a elevului de vârstă școlară mică și trebuie dezvoltat timpuriu. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare, Inteligenţa emoţională, vârsta școlară mică, gestionarea relațiilor, conștientizarea emoțiilor, development, emotional intelligence, young school age, relationship management, emotion awareness |
||||||
|