Dezvoltarea inteligenței emoționale la elevii de vârstă școlară mică în activitatea de învățare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1157 188
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 22:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7:373.3 (9)
Psihologie (3398)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
TROFĂILĂ, Lidia. Dezvoltarea inteligenței emoționale la elevii de vârstă școlară mică în activitatea de învățare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 265-270. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Dezvoltarea inteligenței emoționale la elevii de vârstă școlară mică în activitatea de învățare

CZU: 159.922.7:373.3

Pag. 265-270

Trofăilă Lidia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Inteligența emoțională are un rol important în diferite perioade ale vieții și la diferite vârste. Vârsta școlară mică reprezintă debutul învățământului școlar, când copilul vine în școală cu toate cunoștințele, abilitățile ,deprinderile formate în diverse familii, grupe din grădinițele de copii. În școală copilul trebuie să-și mobilizeze forțele pentru a realiza cu succes activitatea de învățare, care cere de la el multă rezistență și implicare deplină. EQ are o importanță semnificativă în activitatea de învățare a elevului de vârstă școlară mică și trebuie dezvoltat timpuriu.

Emotional intelligence plays an important role in different periods of life and at different ages. Young school age is the beginning of school education, when the child comes to school with all the knowledge, skills, abilities formed in various families, groups in kindergartens. In school, the child must mobilize his strength to successfully complete the learning activity, which requires a lot of endurance and full involvement. EQ is of significant importance in the learning activity of the young school age student and should be developed early.

Cuvinte-cheie
dezvoltare, Inteligenţa emoţională, vârsta școlară mică, gestionarea relațiilor, conștientizarea emoțiilor,

development, emotional intelligence, young school age, relationship management, emotion awareness