Algoritmul formării unui brand
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
663 56
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 17:00
SM ISO690:2012
REMARCIUC, Iulia. Algoritmul formării unui brand. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.2, pp. 285-288. ISBN 978-9975-45-589-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2019
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019

Algoritmul formării unui brand


Pag. 285-288

Remarciuc Iulia
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 30 martie 2020


Rezumat

Lucrarea dată „Algoritmul Formării Unui Brand” induce o temă profundă, care este foarte actuală în zilele de astăzi. Însuși titlul presupune un ansamblu de caracteristici și factori evolutivi în activitatea de marketing a unei companii. Datorită acestei teme, se poate ușor de dezvăluit importanța unui brand în societate și de înțeles ce scop urmărește o companie în activitatea sa. Lucrarea poartă un caracter profund analitic asupra temei respective, informând societatea despre valorile de bază în procesul de creare a brandului, ce scop urmărește întreprinderea prin branding și care sunt pașii primordiali pentru a crea un brand.

Cuvinte-cheie
brand, branding, piaţă, preţ, logo, marcă

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Remarciuc, I.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Tehnică a Moldovei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Algoritmul formării unui brand</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2019</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'> 978-9975-45-589-3</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>brand</subject>
<subject>branding</subject>
<subject>piaţă</subject>
<subject>preţ</subject>
<subject>logo</subject>
<subject>marcă</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2019</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Lucrarea dată &bdquo;Algoritmul Formării Unui Brand&rdquo; induce o temă profundă, care este foarte actuală &icirc;n zilele de astăzi. &Icirc;nsuși titlul presupune un ansamblu de caracteristici și factori evolutivi &icirc;n activitatea de marketing a unei companii. Datorită acestei teme, se poate ușor de dezvăluit importanța unui brand &icirc;n societate și de &icirc;nțeles ce scop urmărește o companie &icirc;n activitatea sa. Lucrarea poartă un caracter profund analitic asupra temei respective, inform&acirc;nd societatea despre valorile de bază &icirc;n procesul de creare a brandului, ce scop urmărește &icirc;ntreprinderea prin branding și care sunt pașii primordiali pentru a crea un brand.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>