Condiţiile psihologice de dezvoltare a creativităţii la preşcolari prin activităţile de artă plastică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1144 118
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-30 12:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:373.2:73 (1)
Educație (14878)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143)
Arte plastice (431)
SM ISO690:2012
MARLEAN, Ana, SILISTRARU, Nicolae. Condiţiile psihologice de dezvoltare a creativităţii la preşcolari prin activităţile de artă plastică. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 99-102. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Condiţiile psihologice de dezvoltare a creativităţii la preşcolari prin activităţile de artă plastică

CZU: 371.3:373.2:73

Pag. 99-102

Marlean Ana, Silistraru Nicolae
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

Prin arta plastică se dezvoltă sensibilitatea senzorială, dar şi cea artistică şi delicateţia comportamentală. Sensbilitatea artistică se construieşte pe baza afectivităţii, intuiţiei şi fanteziei, în funţie de măestria educativă a educatoarei şi de caracteristicile mediului în care se formează. La vârsta şcolară mica copilul are tendinţa de a se exprima în lucrările lui, bazându-se pe experienţa preşcolară.

Fine art develops sensory sensitivity, but also artistic and behavioral delicacy. Sensbilitatea artistic builds on affection, intuition and imagination, the pound master to teacher's educational and environmental characteristics are formed. At school age child tends to express in his work, relying on the experience of childhood.

Cuvinte-cheie
creativitate, preşcolari, artă plastică,

creativity, preschool, fine arts