Articolul precedent |
Articolul urmator |
3729 417 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 02:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3+003.03 (1) |
Educație (14334) |
Sisteme și caractere de scriere (23) |
SM ISO690:2012 MARDARI, Diana. Rolul metodei fonetică, analitico-sintetică în învățarea citit-scrisului. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 96-98. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3+003.03 | ||||||
Pag. 96-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The phonetic method, analytical and synthetic requires close relationship between the process of reading and writing properties. Learning letters by hand and writing skills training is parallel to the acquisition of the capital letters. The analysis is to divide a whole, in this case the sentence or words in its component parts, to the sound level, and the synthesis is the reverse, the engaging together of these parts as a whole. |
||||||
Cuvinte-cheie metoda fonetică, analitico-sintetică, etape, analiză, sinteză, literă, sunet |
||||||
|