Articolul precedent |
Articolul urmator |
1146 118 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-30 12:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:373.2:73 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14908) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2154) |
Пластические искусства (432) |
SM ISO690:2012 MARLEAN, Ana, SILISTRARU, Nicolae. Condiţiile psihologice de dezvoltare a creativităţii la preşcolari prin activităţile de artă plastică. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 99-102. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:373.2:73 | ||||||
Pag. 99-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prin arta plastică se dezvoltă sensibilitatea senzorială, dar şi cea artistică şi delicateţia comportamentală. Sensbilitatea artistică se construieşte pe baza afectivităţii, intuiţiei şi fanteziei, în funţie de măestria educativă a educatoarei şi de caracteristicile mediului în care se formează. La vârsta şcolară mica copilul are tendinţa de a se exprima în lucrările lui, bazându-se pe experienţa preşcolară. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, preşcolari, artă plastică, creativity, preschool, fine arts |
||||||
|