Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
807 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-23 08:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:004 (32) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 BADARNE, Ghalib. ICT integration in studying science from the perspective of innovative pedagogy. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 85-92. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016.046:004 | |||||||
Pag. 85-92 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
The following article focuses on the subject of integrating ICT in the process of teachinglearningevaluating science and biology, following the constructivist approach that encourages the development of students’ cognitive and meta-cognitive thinking and abilities. and increases their motivation to study science. |
|||||||
Cuvinte-cheie ICT, innovative pedagogy, meta-cognition |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Badarne, G.</dc:creator> <dc:date>2017-06-28</dc:date> <dc:description xml:lang='en'>The following article focuses on the subject of integrating ICT in the process of teachinglearningevaluating science and biology, following the constructivist approach that encourages the development of students’ cognitive and meta-cognitive thinking and abilities. and increases their motivation to study science. </dc:description> <dc:description xml:lang='ro'>Articolul abordează problema integrării TIC în procesul de predare-învățare-evaluare a științelor din perspectivă constructivistă, care stimulează dezvoltarea gândirii și a abilităților cognitive și metacognitive ale elevilor, contribuind astfel la sporirea motivației lor pentru studierea științelor </dc:description> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 10 (1) 85-92</dc:source> <dc:subject>ICT</dc:subject> <dc:subject>innovative pedagogy</dc:subject> <dc:subject>meta-cognition</dc:subject> <dc:title>ICT integration in studying science from the perspective of innovative pedagogy</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>