Rolul competențelor digitale și a metodelor active în predarea Matematicii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1458 102
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 19:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:51:004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3828)
Matematică (1636)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4095)
SM ISO690:2012
BORDAN, Valentina, BORDAN, Valeriu. Rolul competențelor digitale și a metodelor active în predarea Matematicii. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 93-99. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Rolul competențelor digitale și a metodelor active în predarea Matematicii
CZU: 37.016.046:51:004

Pag. 93-99

Bordan Valentina1, Bordan Valeriu2
 
1 Liceul Teoretic „Principesa Natalia Dadiani”,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiect:
INTAS Optimisation of Tartaric acid and enonotanines extraction from winery wastes and their utilization for the synthesis of new compounds with biological activity and antioxidant properties
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2017


Rezumat

În lucrare sunt descrise unele metode active, aplicate la lecțiile de matematică cu utilizarea TIC, prin care pot fi formate elevilor competenţe la orele de matematică în ciclul preuniversitar, precum și dezvoltate competențele digitale, utile și la alte discipline din ciclul liceal.

The article describes some active methods applied during mathematics lessons with the use of ICT, which can contribute to the formation of students' mathematical competences in the pre-university cycle, as well as to the development of digital competences that might be useful in other subjects in the lyceum cycle.

Cuvinte-cheie
competenţă, metodă activă, învăţare, performanţă