Psihopedagogie: spre o nouă știință a educației
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1162 84
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 15:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.7 (94)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Psihologie (3397)
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir, ŢURCANU, Carolina. Psihopedagogie: spre o nouă știință a educației. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 4-10. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Psihopedagogie: spre o nouă știință a educației
CZU: 37.015.3+159.922.7

Pag. 4-10

Guţu Vladimir, Ţurcanu Carolina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2017


Rezumat

În articolul dat se încearcă fundamentarea constituirii unei discipline în structura Științelor ale Educației, numită psihopedagogie. Accentul se pune pe identificarea modalităților de stabilire a conexiunilor dintre pedagogie și psihologie și a construcției unei paradigme științifice – psihopedagogie. Sunt deduse particularitățile și funcțiile psihopedagogiei, dar și statutul psihopedagogului în instituțiile de învățământ.

The article attempts the foundation of a discipline within Educational Sciences structure, called psychopedagogy. The focus is on finding ways of establishing connections between pedagogy and psychology and building a scientific paradigm - psychopedagogy. The study below reflects the features and functions of psychopedagogy, as well as its status within educational institutions.

Cuvinte-cheie
psihopedagogie, psihologie, pedagogie, incluziune, învățător de sprijin, psihopedagog,

funcțiile psihopedagogiei

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Guţu, V.I.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Ţurcanu, C.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Psihopedagogie: spre o nouă știință a educației</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2017</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>psihopedagogie</subject>
<subject>psihologie</subject>
<subject>pedagogie</subject>
<subject>incluziune</subject>
<subject>învățător de sprijin</subject>
<subject>funcțiile psihopedagogiei</subject>
<subject>psihopedagog</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015.3+159.922.7</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2017-06-28</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În articolul dat se încearcă fundamentarea constituirii unei discipline în structura Științelor ale Educației, numită psihopedagogie. Accentul se pune pe identificarea modalităților de stabilire a conexiunilor dintre pedagogie și psihologie și a construcției unei paradigme științifice – psihopedagogie. Sunt deduse particularitățile și funcțiile psihopedagogiei, dar și statutul psihopedagogului în instituțiile de învățământ. </description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The article attempts the foundation of a discipline within Educational Sciences structure, called psychopedagogy. The focus is on finding ways of establishing connections between pedagogy and psychology and building a scientific paradigm - psychopedagogy. The study below reflects the features and functions of psychopedagogy, as well as its status within educational institutions. </description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>