Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-26 13:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025:51 (3) |
Probleme generale de didactică și metodică (1255) |
Matematică (1690) |
![]() LUPU, Ilie, CÎSSA, Lilia. Învăţarea prin rezolvare de probleme – un factor determinant în formarea capacităţilor intelectuale ale elevilor. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 2(9), pp. 11-21. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(9) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.025:51 | ||||||
Pag. 11-21 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Problem solving and creativity represent heights of cognitive performance. Learning through problem solving is a variant of heuristics, a way to apply the theory of learning through discovery that contributes to the formation of the intellectual abilities of students. The orientation of the educational-teaching process towards the formation of intellectual abilities, ways of thinking, cognitive strategies, active-participatory training methods. |
||||||
Cuvinte-cheie capacităţi intelectuale, valenţe formative, strategii cognitive, creativitate, performanţă cognitivă, descoperire, strategii euristice, proces psihologic, gândire, memorie, activitate mintală, invenţie, situaţie-problemă, activitatea matematică |
||||||
|