Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
717 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2019-06-24 14:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126:004 (7) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 CABAC, Ghenadie. Modalităţi de individualizare a formarii viitorilor profesori de informatică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2014, nr. 2(5), pp. 24-29. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(5) / 2014 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.126:004 | |||||||
Pag. 24-29 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În ultimele decenii individualizarea a devenit o realitate a vieţii sociale, a politicilor educaţionale şi a procesului de instruire în sistemul educaţional. Deşi în sistemul de învăţământ superior din Republica Moldova sunt create premisele pentru realizarea individualizării, ele încă nu sunt pe deplin exploatate. În lucrare sunt conturate aspecte ale individualizării formării cadrelor în predarea disciplinelor din domeniul TIC. |
|||||||
Cuvinte-cheie individualizare, sistem de învățământ superior |
|||||||
|