Modalităţi de individualizare a formarii viitorilor profesori de informatică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
717 3
Ultima descărcare din IBN:
2019-06-24 14:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.126:004 (7)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
CABAC, Ghenadie. Modalităţi de individualizare a formarii viitorilor profesori de informatică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2014, nr. 2(5), pp. 24-29. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(5) / 2014 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Modalităţi de individualizare a formarii viitorilor profesori de informatică
CZU: 378.126:004

Pag. 24-29

Cabac Ghenadie
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2016


Rezumat

În ultimele decenii individualizarea a devenit o realitate a vieţii sociale, a politicilor educaţionale şi a procesului de instruire în sistemul educaţional. Deşi în sistemul de învăţământ superior din Republica Moldova sunt create premisele pentru realizarea individualizării, ele încă nu sunt pe deplin exploatate. În lucrare sunt conturate aspecte ale individualizării formării cadrelor în predarea disciplinelor din domeniul TIC.

In recent decades individualization has become a reality of social life, of the educational policies and of the training process in numerous educational systems. Although in the higher education system in the Republic of Moldova legal prerequisites for achieving individualization are created, they are not fully exploited. However individualization is regarded as an individual training approach. The paper proposes a broader significance of the individualization training based on the notion of individual training route.

Cuvinte-cheie
individualizare, sistem de învățământ superior