Abordări teoretice în demersul pedagogic al performanței
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1302 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 15:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.2 (73)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901)
SM ISO690:2012
CEAPA, Valentina. Abordări teoretice în demersul pedagogic al performanței. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2014, nr. 2(5), pp. 29-35. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(5) / 2014 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Abordări teoretice în demersul pedagogic al performanței
CZU: 37.013.2

Pag. 29-35

Ceapa Valentina
 
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2016


Rezumat

Prin folosirea factorilor comuni ai valorii pedagogice a performanței ca o cale spre completitudine, vom nota următoarele implicații pedagogice: informația ca putere, intelectul ca energie, inteligenţa ca o resursă, imaginația ca o condiție prealabilă.

By leveraging common factors of pedagogical values of performance as a way of completeness, we note the following pedagogical implications: information as power, intellect as energy, intelligence as a resource, imagination as a prerequisite.

Cuvinte-cheie
performanţă, Informaţie, imaginaţie, problemă, intelect, creativitate