Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1302 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 15:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2 (73) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
SM ISO690:2012 CEAPA, Valentina. Abordări teoretice în demersul pedagogic al performanței. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2014, nr. 2(5), pp. 29-35. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(5) / 2014 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.013.2 | |||||||
Pag. 29-35 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Prin folosirea factorilor comuni ai valorii pedagogice a performanței ca o cale spre completitudine, vom nota următoarele implicații pedagogice: informația ca putere, intelectul ca energie, inteligenţa ca o resursă, imaginația ca o condiție prealabilă. |
|||||||
Cuvinte-cheie performanţă, Informaţie, imaginaţie, problemă, intelect, creativitate |
|||||||
|