Instruirea diferenţiată
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
775 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 12:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:53 (60)
Probleme generale de didactică și metodică (1190)
Fizică (1722)
SM ISO690:2012
BĂNCILĂ, Simion, ŞIPUNOV, Artur. Instruirea diferenţiată. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2014, nr. 2(5), pp. 20-24. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(5) / 2014 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Instruirea diferenţiată
CZU: 37.02:53

Pag. 20-24

Băncilă Simion, Şipunov Artur
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2016


Rezumat

Conţinutul ştiinţific al fizicii se pretează la activităţi didactice realizate prin tratarea diferenţiată a elevilor. Diferenţierea instruirii din punctul de vedere al conţinutului, procesului şi produsului în acord cu nivelul de pregătire, interesul şi profilul de învăţare ale elevilor eficientizează procesul de predare-învăţare a fizicii.

The scientific content of physics lends itself to teaching realized by differential treatment of students. Differentiation of training in terms of content, process and product according to the level of preparation, interest and student‘s learning profile streamlines the process of teaching and learning of physics.

Cuvinte-cheie
instruire diferenţiată, predarea-învăţarea, fizică