Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1379 90 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 20:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (470) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 BALAN, Tatiana. Evoluţia istorică a mentoratului în educaţie. . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 66-70. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 66-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este realizată o examinare a semnificaţiilor istorice ale conceptelor mentor, discipol şi mentorat. Valoarea epistemologică a termenilor a contribuit la preluarea metodelor incipiente ale mentoratului şi la adaptarea lor la practicile de dezvoltare a umanităţii pe parcursul evoluţiei istoriei. Autorul identifică semnificaţia aplicării activităţilor de mentorat în mai multe state ale lumii şi abordează acest subiect în noile politici educaţionale ale Republicii Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie mentor, activităţi de mentorat, mentorat, discipol, tipuri de mentorat. |
||||||
|