Managementul curriculumului universitar: sistem, proces şi cadrul organizaţional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
806 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 23:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.011.33:005 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
Management (1890)
SM ISO690:2012
GHERŞTEGA, Tatiana. Managementul curriculumului universitar: sistem, proces şi cadrul organizaţional. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 60-65. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Managementul curriculumului universitar: sistem, proces şi cadrul organizaţional
CZU: 378.011.33:005

Pag. 60-65

Gherştega Tatiana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2015


Rezumat

În acest articol este abordată problema privind managementul curriculumului universitar ca sistem şi proces de concepere, proiectare, implementare şi monitorizare a curriculumului în diferite forme de manifestare (ca concept, ca produs, ca proces, ca rezultat), care este condus şi realizat de persoane cu diferite funcţiuni: manageri, conceptori, cadre didactice, experţi. Totodată, analizei este supus cadrul organizaţional al managementului curriculumului.

This article explores the issue of university curriculum management as a system and a process of conceiving, designing, implementing and monitoring the curriculum in its various forms of manifestation (the concept as a product, as a process, as a result), which is led and conducted by people with different attributions: managers, conceptors, teachers, experts. Also considering the organizational management curriculum

Cuvinte-cheie
management educaţional (Med), managementul curriculumului (MC), proiectare curriculară, dimensiune managerială.,

concepte pedagogice