Некоторые подходы к теории и практике автоматизированного тестирования
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
744 4
Ultima descărcare din IBN:
2019-10-27 22:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:004 (74)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
КАНДОВ, Пинхас. Некоторые подходы к теории и практике автоматизированного тестирования . In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 3(47), pp. 34-41. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(47) / 2015 / ISSN 1811-5470

Некоторые подходы к теории и практике автоматизированного тестирования
CZU: 378.147:004

Pag. 34-41

Кандов Пинхас
 
Молдавский Государственный Университет
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2015


Rezumat

În articol sunt analizate diferite abordări privind testarea computerizată a elevilor/studenţilor. Pe larg sunt caracterizate diferite tipuri de teste din perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale. Este propusă şi o metodologie de identificare şi aplicare a testelor computerizate în procesul de evaluare a rezultatelor de învăţare

The article puts into discussion different approaches of automated testing of stu¬dents. Largely there are characterized different types of tests from the perspective of applying informational technologies. Also there is proposed a methodology for the identification and implementation of computerized tests in the evaluation of learning results.

Cuvinte-cheie
test,

testare automatizată, teste standardizate, teste normative, teste criteriale, tipologia itemilor., docimologie

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Kandov, P.</dc:creator>
<dc:date>2015-10-01</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>În articol sunt analizate diferite abordări privind testarea computerizată a elevilor/studenţilor. Pe larg sunt caracterizate diferite tipuri de teste din perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale. Este propusă şi o metodologie de identificare şi aplicare a testelor computerizate în procesul de evaluare a rezultatelor de învăţare</dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>The article puts into discussion different approaches of automated testing of stu¬dents. Largely there are characterized different types of tests from the perspective of applying informational technologies. Also there is proposed a methodology for the identification and implementation of computerized tests in the evaluation of learning results.  </dc:description>
<dc:source>Univers Pedagogic 47 (3) 34-41</dc:source>
<dc:subject>test</dc:subject>
<dc:subject>testare automatizată</dc:subject>
<dc:subject>teste standardizate</dc:subject>
<dc:subject>teste normative</dc:subject>
<dc:subject>teste criteriale</dc:subject>
<dc:subject>tipologia itemilor.</dc:subject>
<dc:subject>docimologie</dc:subject>
<dc:title>Некоторые подходы к теории и практике 
автоматизированного тестирования
</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>