Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
744 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2019-10-27 22:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:004 (74) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 КАНДОВ, Пинхас. Некоторые подходы к теории и практике
автоматизированного тестирования
. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 3(47), pp. 34-41. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(47) / 2015 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147:004 | |||||||
Pag. 34-41 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol sunt analizate diferite abordări privind testarea computerizată a elevilor/studenţilor. Pe larg sunt caracterizate diferite tipuri de teste din perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale. Este propusă şi o metodologie de identificare şi aplicare a testelor computerizate în procesul de evaluare a rezultatelor de învăţare |
|||||||
Cuvinte-cheie test, testare automatizată, teste standardizate, teste normative, teste criteriale, tipologia itemilor., docimologie |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Kandov, P.</dc:creator> <dc:date>2015-10-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>În articol sunt analizate diferite abordări privind testarea computerizată a elevilor/studenţilor. Pe larg sunt caracterizate diferite tipuri de teste din perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale. Este propusă şi o metodologie de identificare şi aplicare a testelor computerizate în procesul de evaluare a rezultatelor de învăţare</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>The article puts into discussion different approaches of automated testing of stu¬dents. Largely there are characterized different types of tests from the perspective of applying informational technologies. Also there is proposed a methodology for the identification and implementation of computerized tests in the evaluation of learning results. </dc:description> <dc:source>Univers Pedagogic 47 (3) 34-41</dc:source> <dc:subject>test</dc:subject> <dc:subject>testare automatizată</dc:subject> <dc:subject>teste standardizate</dc:subject> <dc:subject>teste normative</dc:subject> <dc:subject>teste criteriale</dc:subject> <dc:subject>tipologia itemilor.</dc:subject> <dc:subject>docimologie</dc:subject> <dc:title>Некоторые подходы к теории и практике автоматизированного тестирования </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>