Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
745 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2019-10-27 22:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:004 (74) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 КАНДОВ, Пинхас. Некоторые подходы к теории и практике
автоматизированного тестирования
. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 3(47), pp. 34-41. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(47) / 2015 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147:004 | |||||||
Pag. 34-41 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol sunt analizate diferite abordări privind testarea computerizată a elevilor/studenţilor. Pe larg sunt caracterizate diferite tipuri de teste din perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale. Este propusă şi o metodologie de identificare şi aplicare a testelor computerizate în procesul de evaluare a rezultatelor de învăţare |
|||||||
Cuvinte-cheie test, testare automatizată, teste standardizate, teste normative, teste criteriale, tipologia itemilor., docimologie |
|||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Kandov, P.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ru'>Некоторые подходы к теории и практике автоматизированного тестирования </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject>test</subject> <subject>testare automatizată</subject> <subject>teste standardizate</subject> <subject>teste normative</subject> <subject>teste criteriale</subject> <subject>tipologia itemilor.</subject> <subject>docimologie</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.147:004</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015-10-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În articol sunt analizate diferite abordări privind testarea computerizată a elevilor/studenţilor. Pe larg sunt caracterizate diferite tipuri de teste din perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale. Este propusă şi o metodologie de identificare şi aplicare a testelor computerizate în procesul de evaluare a rezultatelor de învăţare</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The article puts into discussion different approaches of automated testing of stu¬dents. Largely there are characterized different types of tests from the perspective of applying informational technologies. Also there is proposed a methodology for the identification and implementation of computerized tests in the evaluation of learning results. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>