Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1074 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-11 15:08 |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica. Proiectarea curriculumului de educaţie
pentru timpul liber la liceeni
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 57-65. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 57-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă este reflectată proiectarea curriculumului de educaţie pentru timpul liber la liceenii din cadrul învăţământului preuniversitar. Sunt descrise componentele curriculumului de educaţie pentru timpul liber din perspectivă axiologică, centrat pe elev. Totodată, implementarea proiectării curriculumului de educaţie pentru timpul liber, în cadrul experimentului pedagogic, a valorificat competenţa de gestionare raţională a timpului liber la liceeni, prin iniţierea unui program complex de activităţi curriculare realizate la ora de dirigenţie. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie pentru timp liber, proiectare, modele, competențe, elev, activităţi, curriculum, gestionare raţională a timpului liber, componente curriculare |
||||||
|