Proiectarea curriculumului de educaţie pentru timpul liber la liceeni
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1074 23
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-11 15:08
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Proiectarea curriculumului de educaţie pentru timpul liber la liceeni . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 57-65. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Proiectarea curriculumului de educaţie pentru timpul liber la liceeni

Pag. 57-65

Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2014


Rezumat

În articolul de faţă este reflectată proiectarea curriculumului de educaţie pentru timpul liber la liceenii din cadrul învăţământului preuniversitar. Sunt descrise componentele curriculumului de educaţie pentru timpul liber din perspectivă axiologică, centrat pe elev. Totodată, implementarea proiectării curriculumului de educaţie pentru timpul liber, în cadrul experimentului pedagogic, a valorificat competenţa de gestionare raţională a timpului liber la liceeni, prin iniţierea unui program complex de activităţi curriculare realizate la ora de dirigenţie.

This article reflects the design of leisure education curriculum to high school students in the pre-university education. Here are described components of leisure education curriculum axiological perspective student centered. However, implementation of curriculum design education leisure in pedagogical experiment has harnessed the power of rational management of leisure at high school, by initiating a complex program curricular of activities carried out at the tutorial.

Cuvinte-cheie
educaţie pentru timp liber, proiectare, modele, competențe, elev, activităţi,

curriculum,

gestionare raţională a timpului liber, componente curriculare