Sociogeneza cunoașterii din perspectiva pedagogiei contemporane
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
29 0
SM ISO690:2012
GUCI, Victoria, GADIBADI, Corina, LUPPOL, Nadejda. Sociogeneza cunoașterii din perspectiva pedagogiei contemporane. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 9-a, 27 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Policolor SRL, 2021, Ediția a IX-a, pp. 206-209. ISBN 978-9975-3405-3-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații pedagogice în sfera digitală
Ediția a IX-a, 2021
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală"
Ediția a 9-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2021

Sociogeneza cunoașterii din perspectiva pedagogiei contemporane

Sociogenesis of knowledge from the perspective of contemporary pedagogy


Pag. 206-209

Guci Victoria1, Gadibadi Corina2, Luppol Nadejda1
 
1 Universitatea Agrară de Stat din Moldova,
2 Liceul Academic de Arte Plastice „Igor Vieru”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2024


Rezumat

Actuala societate aduce sistemului educațional cerințe tot mai exigente, formulând o comandă socială inexistentă anterior. Aceste schimbări sunt generate în special, de transformările considerabile din ultimile decenii, de necesitatea de cetățeni activi, cu inițiativă capabili să se integreze în această societate.

The current society brings to the educational system more and more demanding requirements, formulating a social order that did not exist previously. These changes are generated in particular, by the considerable changes of the last decades, by the need for active citizens, with initiative able to integrate into this society.

Cuvinte-cheie
metodă, competenţă, studiu, elevi, educaţie, proces educaţional,

Method, study, students, education, educational process