Articolul precedent |
Articolul urmator |
29 0 |
SM ISO690:2012 GUCI, Victoria, GADIBADI, Corina, LUPPOL, Nadejda. Sociogeneza cunoașterii din perspectiva pedagogiei contemporane. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 9-a, 27 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Policolor SRL, 2021, Ediția a IX-a, pp. 206-209. ISBN 978-9975-3405-3-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a IX-a, 2021 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 9-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 206-209 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actuala societate aduce sistemului educațional cerințe tot mai exigente, formulând o comandă socială inexistentă anterior. Aceste schimbări sunt generate în special, de transformările considerabile din ultimile decenii, de necesitatea de cetățeni activi, cu inițiativă capabili să se integreze în această societate. |
||||||
Cuvinte-cheie metodă, competenţă, studiu, elevi, educaţie, proces educaţional, Method, study, students, education, educational process |
||||||
|