Articolul precedent |
Articolul urmator |
58 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 15:07 |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Reconstrucţia triadei predare – învăţare – evaluare în contextul umanizării profesorului. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 9-a, 27 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Policolor SRL, 2021, Ediția a IX-a, pp. 20-26. ISBN 978-9975-3405-3-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a IX-a, 2021 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 9-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 20-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Profesorul este un facilitator, un dinamizator, un urmăritor al cuiva pe care doreşte să-l pună pe o cale, să-l provoace, să-l potenţeze, să-l înalţe. Este acel alter ego care însoţeşte şi ajută copilul sau tânărul să se descopere, să se analizeze, să se cunoască pe sine, să se dirijeze. E un fel de schelă la care recurgem, într-o anumită perioadă, pentru a construi o clădire, iar aceasta, după o vreme, dispare pentru ca edificiul să se înfăţişeze în toată specificitatea şi splendoarea lui. Articol oferă răspuns la întrebarea dacă este înnăscut entuziasmul pentru munca la catedră a profesorului, capacitatea de comunicare şi de influenţare a personalităţii copiilor, spontaneitatea, flexibilitatea (în antiteză cu fixitatea şi rigiditatea). |
||||||
Cuvinte-cheie şcoală, procesul de învățământ, predare, învăţare, evaluare, umanizare, profesor, school, educational process, teaching, learning, evaluation, humanization, teacher |
||||||
|