Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
79 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-17 16:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.091 (27) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 MARCOCI DIMA, Andreea. Valorile promovate de curriculum în cadrul modulelor la specializarea tehnician în activități economice. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 4(34), pp. 87-97. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v34i4.87-97 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(34) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v34i4.87-97 | ||||||
CZU: 377.091 | ||||||
Pag. 87-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Specializarea reprezintă un set specific de cunoștințe, abilități și atitudini aplicate într-un domeniu restrâns de activitate profesională în cadrul unei anumite specialități. Formarea profesională inițială a educabilului într-un anumit domeniu are la bază un set de valori, principii, rezultate ale învățării și cunoștințe teoretice și practice stabilite la nivel de curriculum. În acest articol am evidențiat legătura dintre valorile promovate de curriculum național, rezultatele învățării, competențele-cheie și cele de specialitate pentru elevul tehnician în activități economice. |
||||||
Cuvinte-cheie rezultatele învățării, curriculum, competenţe profesionale, valori, formare profesională inițială, learning outcomes, curriculum, professional competences, values, initial professional training |
||||||
|