Valorile promovate de curriculum în cadrul modulelor la specializarea tehnician în activități economice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
79 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 16:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.091 (27)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273)
SM ISO690:2012
MARCOCI DIMA, Andreea. Valorile promovate de curriculum în cadrul modulelor la specializarea tehnician în activități economice. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 4(34), pp. 87-97. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v34i4.87-97
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 4(34) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Valorile promovate de curriculum în cadrul modulelor la specializarea tehnician în activități economice

The values promoted by the curriculum within the modules for the specialization technician in economic activities

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v34i4.87-97
CZU: 377.091

Pag. 87-97

Marcoci Dima Andreea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 ianuarie 2024


Rezumat

Specializarea reprezintă un set specific de cunoștințe, abilități și atitudini aplicate într-un domeniu restrâns de activitate profesională în cadrul unei anumite specialități. Formarea profesională inițială a educabilului într-un anumit domeniu are la bază un set de valori, principii, rezultate ale învățării și cunoștințe teoretice și practice stabilite la nivel de curriculum. În acest articol am evidențiat legătura dintre valorile promovate de curriculum național, rezultatele învățării, competențele-cheie și cele de specialitate pentru elevul tehnician în activități economice.

Specialization is a specific set of knowledge, skills and attitudes applied in a limited field of professional activity within a certain specialty. The initial professional training about to be educated in a certain field is based on a set of values, principles, learning outcomes and theoretical and practical knowledge established at the curriculum level. In this article we have highlighted the link between the values promoted by the national curriculum, the learning outcomes, the key competences and the specialized ones for the technical student in economic activities.

Cuvinte-cheie
rezultatele învățării, curriculum, competenţe profesionale, valori, formare profesională inițială,

learning outcomes, curriculum, professional competences, values, initial professional training