Politici de formare continuă a cadrelor didactice din învățământul general
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
82 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-03 02:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091.27 (23)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
LINCA, Sofia. Politici de formare continuă a cadrelor didactice din învățământul general. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 4(34), pp. 83-86. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v34i4.83-86
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 4(34) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Politici de formare continuă a cadrelor didactice din învățământul general

Continuous training policies of general education teachers

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v34i4.83-86
CZU: 37.091.27

Pag. 83-86

Linca Sofia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 ianuarie 2024


Rezumat

Articolul de fată definește conceptele de „educație”, „educație continuă”, „educație pedagogică continuă”. Se are în vedere structura educației pedagogice continue. Au fost stabilite condiții pedagogice generale și pedagogice private pentru formarea pregătirii profesionale a profesorilor.

This article defines the concepts of "education", "continuing education", "continuing pedagogical education". The structure of continuing pedagogical education is considered. General pedagogic and private pedagogic conditions were established for the training of teachers' professional training.

Cuvinte-cheie
autoformare profesională, cultură pedagogică, competențe, cadru didactic, activitate pedagogică,

professional self-training, pedagogical culture, skills, teaching staff, pedagogical activity