Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
82 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 02:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.27 (23) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 LINCA, Sofia. Politici de formare continuă a cadrelor didactice din învățământul general. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 4(34), pp. 83-86. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v34i4.83-86 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(34) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v34i4.83-86 | ||||||
CZU: 37.091.27 | ||||||
Pag. 83-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de fată definește conceptele de „educație”, „educație continuă”, „educație pedagogică continuă”. Se are în vedere structura educației pedagogice continue. Au fost stabilite condiții pedagogice generale și pedagogice private pentru formarea pregătirii profesionale a profesorilor. |
||||||
Cuvinte-cheie autoformare profesională, cultură pedagogică, competențe, cadru didactic, activitate pedagogică, professional self-training, pedagogical culture, skills, teaching staff, pedagogical activity |
||||||
|