Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
82 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 10:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.013.75(498) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 DOBRIN, Mihaela. Inovație și aplicativitate a abordării Reggio Emilia în educația timpurie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 4(34), pp. 76-82. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v34i4.76-82 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(34) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v34i4.76-82 | ||||||
CZU: 373.2.013.75(498) | ||||||
Pag. 76-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Materialul dezvoltă abordarea Reggio Emilia în educația timpurie, originile sale și implementarea în grădinițele din România. Se pune accentul pe individualitate, integrarea senzorială și utilizarea diverselor materiale, inclusiv „piese libere” și tehnologie digitală. Exemple specifice includ activități de modelaj cu lut, pregătirea independenței în servirea mesei și explorarea spectrului invizibil al luminii. Abordarea încurajează independența, învățarea multisenzorială și integrarea instrumentelor digitale. Textul se încheie prin evidențierea atelierelor și demonstrațiilor pentru promovarea abordării Reggio Emilia în mediul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie Abordare pedagogică, independenţă, activități multisenzoriale, integrare senzorială, tehnologie digitală, pedagogical approach, independence, multisensory activities, sensory integration, digital technology |
||||||
|