Rolul profesorului în depășirea barierelor lingvistice de către studenții anglofoni
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
89 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091:81 (9)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
NIȚA, Mariana. Rolul profesorului în depășirea barierelor lingvistice de către studenții anglofoni . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 57-61. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397750
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455

Rolul profesorului în depășirea barierelor lingvistice de către studenții anglofoni

The Teacher’s Role in Helping ESL Students Overcome Linguistic Barriers

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397750
CZU: 378.091:81

Pag. 57-61

Nița Mariana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2023


Rezumat

Astăzi, mai mult ca niciodată, e nevoie ca profesorii să fie capabili să acorde consiliere psihologică, deoarece aceasta e o necesitate a generației Z. Un profesor competent cunoaște importanța identificării nevoilor și intereselor studenților în vederea creării unui climat comunicațional deschis. Metodologiile alese și buna cunoaștere a limbii predate nu sunt întotdeauna suficiente pentru a forma un profesor competent. În prezent, cadrele didactice fac apel la o multitudine de instrumente de dezvoltare a competențelor psihopedagogice, căutând diferite oportunități de a ajuta studenții să performeze pe plan profesional și să fie capabili să gestioneze problemele pe care le pot întâlni în mediul academic, dobândind noi abilități și cunoștințe.

The education system of today cannot survive without the teachers offering psychological counselling, because this is a reality and necessity for the current generation Z. A good teacher knows how to identify students’ needs and interests in order to create a friendly communicative interaction. However, a good knowledge of language or methodology alone is not necessarily sufficient to make a successful teacher. Nowadays teachers stand a better chance of not burning out if they continually develop professionally by seeking other opportunities to help the students manage the problems they may encounter while acquiring new skills and knowledge in a foreign language.

Cuvinte-cheie
bariere lingvistice, neuropedagogie, tehnici de consiliere, dezvoltare profesională, motivare, feedback,

linguistic barriers, neuropedagogy, counselling techniques, Professional development, motivation, feedback