Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
89 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091:81 (9) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 NIȚA, Mariana. Rolul profesorului în depășirea barierelor lingvistice de către studenții anglofoni . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 57-61. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397750 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397750 | ||||||
CZU: 378.091:81 | ||||||
Pag. 57-61 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi, mai mult ca niciodată, e nevoie ca profesorii să fie capabili să acorde consiliere psihologică, deoarece aceasta e o necesitate a generației Z. Un profesor competent cunoaște importanța identificării nevoilor și intereselor studenților în vederea creării unui climat comunicațional deschis. Metodologiile alese și buna cunoaștere a limbii predate nu sunt întotdeauna suficiente pentru a forma un profesor competent. În prezent, cadrele didactice fac apel la o multitudine de instrumente de dezvoltare a competențelor psihopedagogice, căutând diferite oportunități de a ajuta studenții să performeze pe plan profesional și să fie capabili să gestioneze problemele pe care le pot întâlni în mediul academic, dobândind noi abilități și cunoștințe. |
||||||
Cuvinte-cheie bariere lingvistice, neuropedagogie, tehnici de consiliere, dezvoltare profesională, motivare, feedback, linguistic barriers, neuropedagogy, counselling techniques, Professional development, motivation, feedback |
||||||
|