Articolul precedent |
Articolul urmator |
141 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 14:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.025=111 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2024) |
SM ISO690:2012 DAVIDENKO, Andrey. STEM approaches in education: dynamics of development. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 10-13. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p10-13 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p10-13 | ||||||
CZU: 373.025=111 | ||||||
Pag. 10-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat problemelor introducerii STEM în procesul educațional. Pe baza rezultatelor cercetării științifice și a bogatei experiențe didactice, autorul analizează abordările propuse în educație. Aici el oferă viziunea sa asupra modalităților de a rezolva problemele apărute. Conținutul articolului ar trebui să trezească interes în rândul comunității pedagogice generale. |
||||||
Cuvinte-cheie STEM, învăţare, dezvoltare, profesor, elevi, cercetare, creativitate, şcoală, stem, learning, development, teacher, students, research, creativity, school |
||||||
|