Influența controlului parental asupra fenomenului devianței școlare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
181 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 19:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018:316.6 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Psihologie socială (983)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Aurelia. Influența controlului parental asupra fenomenului devianței școlare. In: Vector European, 2023, nr. 2, pp. 137-146. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2023-2.27
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 2 / 2023 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Influența controlului parental asupra fenomenului devianței școlare

The relationship between parental control and school development

DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2023-2.27
CZU: 37.018:316.6

Pag. 137-146

Cojocaru Aurelia
 
Universitatea de Studii Europene din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2023


Rezumat

Dimensiunile sociale ale grupului educațional, au un rol important în formarea personalității viitorului adult, respectiv în următoarele rânduri am făcut o abordare cu referire la funcționarea grupului/colectivului din perspectiva curentelor sociale, distincția grup/colectiv, semnificațiile şi funcțiile sale, caracteristicile grupurilor educaționale, dimensiunile sociale ale grupului educațional şi rolul lor în formarea personalității copilului, stiluri parentale și anxietatea socială în educație și care este atitudinea parentală și percepția fenomenului de delincvență juvenilă de către părinți.

The social dimensions of the educational group and their roles in the training of the personality of the child i made an approach with reference to the functioning of the group / collective from the perspective of social currents, the distinction of the group / collective, its meanings and functions, the characteristics of the educational and social groups, the size of their educational group, their size in the formation of the child's personality, parental styles and social anxiety in education and what is the parental attitude and the perception of the juvenile delinquency phenomenon by the parents.

Cuvinte-cheie
educație parentală, copii, model de familie, devianță, integrare, consiliere,

parenting, children, family model, deviance, integration, counseling