Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
181 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 19:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018:316.6 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie socială (983) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Aurelia. Influența controlului parental asupra fenomenului devianței școlare. In: Vector European, 2023, nr. 2, pp. 137-146. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2023-2.27 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2023 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2023-2.27 | ||||||
CZU: 37.018:316.6 | ||||||
Pag. 137-146 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dimensiunile sociale ale grupului educațional, au un rol important în formarea personalității viitorului adult, respectiv în următoarele rânduri am făcut o abordare cu referire la funcționarea grupului/colectivului din perspectiva curentelor sociale, distincția grup/colectiv, semnificațiile şi funcțiile sale, caracteristicile grupurilor educaționale, dimensiunile sociale ale grupului educațional şi rolul lor în formarea personalității copilului, stiluri parentale și anxietatea socială în educație și care este atitudinea parentală și percepția fenomenului de delincvență juvenilă de către părinți. |
||||||
Cuvinte-cheie educație parentală, copii, model de familie, devianță, integrare, consiliere, parenting, children, family model, deviance, integration, counseling |
||||||
|