Methodological prescriptions for implementing the Design Thinking Learning method
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
117 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 10:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (110)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
BRAICOV, Andrei, VEVERIȚĂ, Tatiana. Methodological prescriptions for implementing the Design Thinking Learning method. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 54-68. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.54-68
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Methodological prescriptions for implementing the Design Thinking Learning method

Repere metodologice pentru implementarea metodei de Instruire în baza Gândirii Proiective

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.54-68
CZU: 37.016:004

Pag. 54-68

Braicov Andrei, Veveriță Tatiana
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2023


Rezumat

Good educational practices show that constructivist pedagogical approaches, which involve the learner in the self-learning process, represent effective solutions for achieving academic performance. Active learning methods, being constructivist, can offer a number of advantages to the instructional process if they are implemented and managed correctly. This article presents the Design Thinking Learning method, its characteristics and methodological prescriptions for its integration.

Bunele practici educaționale arată că abordările pedagogice constructiviste, care implică cursantul în procesul de autoinstruire, reprezintă soluții eficiente pentru atingerea performanțelor academice. Metodele active de învățare, fiind constructiviste, pot oferi o serie de avantaje procesului de instruire dacă sunt implementate și gestionate corect. Acest articol prezintă metoda de Instruire în baza Gândirii Proiective, caracteristicile acesteia și prescripțiile metodologice pentru integrare ei.

Cuvinte-cheie
Design Thinking Learning, active learning methods, education, self-learning,

metoda de Instruire în baza Gândirii Proiective, metode active de învățare, educaţie, autoînvăţare