Articolul precedent |
Articolul urmator |
66 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.011.31:005 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Management (1895) |
SM ISO690:2012 PLATON, Ina. Motivarea cadrelor didactice din cadrul instituțiilor de educație timpurie din perspectivă managerială. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 75-79. ISBN 978-9975-46-798-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme și soluții în știința contemporană 2023 | ||||||
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană" Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.011.31:005 | ||||||
Pag. 75-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol sunt analizate aspectele motivării cadrelor didactice din cadrul instituțiilor de educație timpurie din perspectivă managerială. Sunt descrise: conceptul de motivație, elementele comune care facilitează înţelegerea fenomenului motivării, factorii motivației, rolurile manageriale conform teoriei autorului Henry Mintzberg și unele strategii de motivare a cadrelor didactice implementate cu succes la nivelul instituțiilor de educație timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, cadre didactice, management, factori, obiective, nevoi, strategii etc, motivation, teaching staff, management, factors, objectives, needs, Strategies, etc |
||||||
|