Individualizarea și diferențierea instruirii – factori importanti în formarea atitudinilor de învățare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
258 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 14:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.1.015.3 (5)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
NOUR, Alexandra. Individualizarea și diferențierea instruirii – factori importanti în formarea atitudinilor de învățare. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 151-155. DOI: https://doi.org/10.46727
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării"
Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022

Individualizarea și diferențierea instruirii – factori importanti în formarea atitudinilor de învățare

DOI:https://doi.org/10.46727
CZU: 373.1.015.3

Pag. 151-155

Nour Alexandra
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 martie 2023


Rezumat

În articol se elucidează importanța individualizării și diferențierii în formarea atitudinilor de învățare. Se caracterizează sistemul de acțiuni implementate pentru a studia trăsăturile individuale și de vârstă ce servesc drept bază fundamentală pentru realizarea instruirii individualizate. Sunt descrise tehnicile de diferențiere și individualizare a instruirii ce vizează o gradare a sarcinilor educaționale, potrivit posibilităților individuale și a ritmului propriu de dezvoltare al fiecărui individ, astfel încât randamentul să fie asigurat pentru toți.

The article elucidates the importance of individualization and differentiation in the formation of learning attitudes. The system of actions implemented to study the individual and age characteristics that serve as the fundamental basis for the realization of individualized training is characterized. The techniques of differentiating and individualizing the training aimed at grading the educational tasks are described, according to the individual possibilities and the own pace of development of each individual, so that the yield is ensured for all.

Cuvinte-cheie
individualizare, diferenţiere, atitudini, învăţare, particularități individuale, strategii, obiective, conţinuturi, funcții, interese cognitive,

individualization, differentiation, attitudes, learning, individual particularities, Strategies, objectives, contents, functions, cognitive interests