Articolul precedent |
Articolul urmator |
258 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 14:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.1.015.3 (5) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 NOUR, Alexandra. Individualizarea și diferențierea instruirii – factori importanti în formarea atitudinilor de învățare. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 151-155. DOI: https://doi.org/10.46727 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării" Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727 | ||||||
CZU: 373.1.015.3 | ||||||
Pag. 151-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se elucidează importanța individualizării și diferențierii în formarea atitudinilor de învățare. Se caracterizează sistemul de acțiuni implementate pentru a studia trăsăturile individuale și de vârstă ce servesc drept bază fundamentală pentru realizarea instruirii individualizate. Sunt descrise tehnicile de diferențiere și individualizare a instruirii ce vizează o gradare a sarcinilor educaționale, potrivit posibilităților individuale și a ritmului propriu de dezvoltare al fiecărui individ, astfel încât randamentul să fie asigurat pentru toți. |
||||||
Cuvinte-cheie individualizare, diferenţiere, atitudini, învăţare, particularități individuale, strategii, obiective, conţinuturi, funcții, interese cognitive, individualization, differentiation, attitudes, learning, individual particularities, Strategies, objectives, contents, functions, cognitive interests |
||||||
|