Strategii de predare ale chimiei prin folosirea resurselor socio-culturale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
335 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-21 15:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:54 (38)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
RADU, Larisa-Simona. Strategii de predare ale chimiei prin folosirea resurselor socio-culturale. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 344-350. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Strategii de predare ale chimiei prin folosirea resurselor socio-culturale

CZU: 37.016:54

Pag. 344-350

Radu Larisa-Simona12
 
1 Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2023


Rezumat

Chimia este una dintre disciplinele în care elevii au o dificultate în învățarea conținutului. Aceste dificultăți pot fi cauzate de lipsa strategiilor de a atrage atenția și de a motiva învățarea. Acestă lucrare exemplifică una din strategiile aplicate la clasă de autor , care integrează și abordează chimia pornind de la resursele culturale. Astfel conexiunea cu experiențele cotidiene în care elevilor li se asigură premisele formării unui bagaj de cunoștiințe de cultură generală din domeniii diferite –istorie, geografie , biologie, antropologie și trecerea firească spre latura științifică în care pot fii descoperite și experimentate noțiuni de chimie vor facilita evoluția pozitivă a întregului proces de învățare ca un tot unitar.

Chemistry is one of the subjects where students have a difficulty in learning the content. These difficulties may be caused by a lack of strategies to attract attention and motivate learning. This paper exemplifies one of the strategies applied in the author's classroom, which integrates and approaches chemistry starting from cultural resources. Thus, the connection with everyday experiences in which the students are provided with the prerequisites for the formation of a general culture of knowledge from different fields - history, geography, biology, anthropology and the natural transition to the scientific side where chemistry notions can be discovered and experienced will facilitate the evolution positive of the entire learning process as a unitary whole.

Cuvinte-cheie
cultură, strategii de predare, chimie, învăţare prin descoperire,

culture, teaching strategies, Chemistry, Learning through discovery