Articolul precedent |
Articolul urmator |
244 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-22 20:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+316.61 (14) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3944) |
Psihologie socială (983) |
SM ISO690:2012 PROCA, Agnesea. Rolul formării competenței de utilizare inofensivă a compușilor chimici în procese biologice cu importanță vitală în dezvoltarea personalității. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 337-343. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+316.61 | ||||||
Pag. 337-343 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea personalității elevului depinde de o serie de factori, printre care se enumeră și mediul școlar, activitățile de învățare în care este încadrat în timpul orelor, la toate disciplinele, inclusiv la chimie. Competențele specifice formate la elevi în cadrul orelor de chimie, contribuie nemijlocit la promovarea valorilor personale, general-umane și la modelarea personalității elevului. Astfel, formarea competenței de utilizare inofensivă a compușilor chimici în procese biologice cu importanță vitală, are un rol important în dezvoltarea gândirii elevului, acțiunilor cugetate, comportamentului rațional și în consecință, dezvoltarea personalității viitorului cetățean responsabil ce va contribui la progresul societății. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, utilizare inofensivă, chimie, dezvoltarea personalităţii, competence, harmless use, Chemistry, personality development |
||||||
|