Educația rutieră a copiilor de vârstă preșcolară: între actualitate și deziderat
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
319 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 13:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.035:656.1 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005)
Transport și servicii poștale. Organizarea și controlul circulației (269)
SM ISO690:2012
POPEL, Cezara. Educația rutieră a copiilor de vârstă preșcolară: între actualitate și deziderat. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 331-336. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Educația rutieră a copiilor de vârstă preșcolară: între actualitate și deziderat

CZU: 373.2.035:656.1

Pag. 331-336

Popel Cezara12
 
1 Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2023


Rezumat

Articolul conține analiza situației privind organizarea activității educaționale din instituțiile de educație timpurie pe dimensiunea educație rutieră a copiilor, precum și condițiile eficacității acesteia. În articol se abordează posibilitățile de realizare a educației pentru securitatea rutieră în grădinițe, reieșind din dificultățile cu care se confruntă cadrele didactice, nivelul de asigurare cu resurse educaționale, nevoia de formare a educatorilor și oportunitățile de formare propriu-zise la subiect. .

The article contains the analysis of the situation regarding the organization of educational activity in educational institutions early on the road education dimension of children, as well as the conditions of its effectiveness. The article addresses the possibilities of road safety education in kindergartens, based on the difficulties faced by teachers, the level of provision of educational resources, the need for training educators and the actual training opportunities on the subject.

Cuvinte-cheie
Educație rutieră, nevoi profesionale, vârsta preșcolară, siguranță la trafic, programă de formare continuă, asigurare metodică, resurse metodologice,

Road education, professional needs, preschool age, traffic safety, continuous training program, methodological assurance, methodological resources