Predarea integrată - proces creativ în educarea emoţiilor şcolarului mic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
340 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 22:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3+159.942-057.874 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2096)
Psihologie (3475)
SM ISO690:2012
SANDA, Olguţa. Predarea integrată - proces creativ în educarea emoţiilor şcolarului mic. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 116-121. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Predarea integrată - proces creativ în educarea emoţiilor şcolarului mic

CZU: 373.3.015.3+159.942-057.874

Pag. 116-121

Sanda Olguţa123
 
1 Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol,
3 Liceul Tehnologic „Sfântul Mucenic Sava” din Berca, Buzău, România
 
 
Disponibil în IBN: 6 martie 2023


Rezumat

Abilitatea emoţională este extrem de utilă în creşterea şi educarea copiilor şi ea trebuie să fie dezvoltată, astfel încât coeficientul de emoţionalitate să se ridice peste medie. Profesorii și părinţii le pot dezvolta copiilor potenţialul emoţional şi social, învăţându-i să adopte şi să-şi dezvolte caracteristicele inteligenţei emoţionale. Persoanele care se descurcă din punct de vedere emoţional-care îşi cunosc şi îşi stăpânesc bine sentimentele şi care desluşesc şi abordează eficient sentimentele celorlalţi -sunt în avantaj în orice domeniu al vieţii. Cei cu capacităţi emoţionale bine dezvoltate au mai multe şanse să fie mulţumiţi în viaţă şi eficienţi, pe când cei care nu-şi pot controla viaţa emoţională şi duc bătălii interne, ajung să-şi saboteze capacitatea de a se concentra asupra muncii şi asupra unei gândiri clare.

Emotional ability is extremely useful in raising and educating children and it must be developed so that the emotionality quotient rises above the average. Teachers and parents can develop children's emotional and social potential by teaching them to adopt and develop the characteristics of emotional intelligence. People who manage emotionally - who know and manage their feelings well and who identify and deal with them effectively the feelings of others - are at an advantage in any field of life. Those with well-developed emotional capacities are more likely to be satisfied in life and effective, while those who cannot control their emotional life and fight internal battles end up sabotaging their ability to focus on work and on a thought clear.

Cuvinte-cheie
emoţie, afectivitate, școlar mic, Inteligenţa emoţională,

emotion, affectivity, young schoolboy, emotional intelligence