Articolul precedent |
Articolul urmator |
384 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 18:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (155) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 DIȚĂ, Iris Ionelia. Eficiența și accesibilitatea educației online, testate de circumstanțele actuale. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 168-173. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43 | ||||||
Pag. 168-173 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol discută una dintre cele mai mari provocări ale secolului nostru, și anume pandemia de Covid și impactul acesteia asupra educației. Autorul prezintă problemele de accesibilitate a educației online și ridică problema eficienței testării cunoștințelor în mediul digital. Acest fapt, precum și nevoia generală de a continua educația chiar și în perioadă de criză, au impus căutarea unor metode prin care profesorii să-și poată continua munca la toate nivelurile de învățământ. Autorul analizează problemele cu care se confruntă cadrele didactice în trecerea la învățarea online la toate treptele de învățământ, evidențiind capitolul de testare și evaluare a cunoștințelor ca fiind cel mai provocator. |
||||||
Cuvinte-cheie Educație Online, testare, evaluare, eficienţă, accesibilitate, învăţământ la distanţă, online education, testing, assessment, efficiency, accessibility, distance learning |
||||||
|