Eficiența și accesibilitatea educației online, testate de circumstanțele actuale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
384 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 18:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43 (155)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
DIȚĂ, Iris Ionelia. Eficiența și accesibilitatea educației online, testate de circumstanțele actuale. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 168-173. ISBN 978-9975-46-681-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 3, 2022
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022

Eficiența și accesibilitatea educației online, testate de circumstanțele actuale

Efficiency and accessibility of online education, tested by current circumstances

CZU: 37.018.43

Pag. 168-173

Diță Iris Ionelia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2023


Rezumat

Acest articol discută una dintre cele mai mari provocări ale secolului nostru, și anume pandemia de Covid și impactul acesteia asupra educației. Autorul prezintă problemele de accesibilitate a educației online și ridică problema eficienței testării cunoștințelor în mediul digital. Acest fapt, precum și nevoia generală de a continua educația chiar și în perioadă de criză, au impus căutarea unor metode prin care profesorii să-și poată continua munca la toate nivelurile de învățământ. Autorul analizează problemele cu care se confruntă cadrele didactice în trecerea la învățarea online la toate treptele de învățământ, evidențiind capitolul de testare și evaluare a cunoștințelor ca fiind cel mai provocator.

This article discusses one of the biggest challenges of our century, the Covid pandemic and its impact on education. The author presents the accessibility issues of online education and raises the issue of the effectiveness of knowledge testing in the digital environment. This fact, as well as the general need to continue education even in times of crisis, has forced the search for methods by which teachers can continue their work at all levels of education. The author analyzes the problems faced by teachers in the transition to online learning at all levels of education, highlighting the chapter of knowledge testing and evaluation as the most challenging

Cuvinte-cheie
Educație Online, testare, evaluare, eficienţă, accesibilitate, învăţământ la distanţă,

online education, testing, assessment, efficiency, accessibility, distance learning