Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 00:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (159) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072) |
![]() GUȚU, Andrei. Educația online – o provocare pentru schimbare și însușire de noi abilități. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 83-86. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43 | ||||||
Pag. 83-86 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Problemele cu care s-a confruntat sistemul de educație în timpul crizei pandemice au ajutat foarte mult la construcția unui sistem hibrid: online și offline. Însă, în continuare, este nevoie de un plan strategic, de finanțare, de un management performant, de o colaborare strânsă între actorii decizionali și de o programă adaptată pentru îmbunătățirea educației online în situații excepționale. Educația online, în sine, a fost o alternativă foarte bună pe vremea pandemiei și va rămâne, cred, importantă pentru instituțiile de învățământ. Educația online a fost o provocare utilă pentru schimbare și însușire de noi abilități, cadrele didactice îmbunătățindu-și capacitățile de cunoaștere a tehnologiilor online, cunoscând programe electronice cu care pot organiza lecții captivante, ușor de înțeles și plăcute copiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, online, îmbunătățire, abilităţi, colaborare, tehnologii, education, online, improvement, skills, collaboration, technologies. |
||||||
|