Educația online – o provocare pentru schimbare și însușire de noi abilități
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
347 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 00:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43 (159)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072)
SM ISO690:2012
GUȚU, Andrei. Educația online – o provocare pentru schimbare și însușire de noi abilități. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 83-86. ISBN 978-9975-46-681-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 3, 2022
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022

Educația online – o provocare pentru schimbare și însușire de noi abilități

Educația online – o provocare pentru schimbare și însușire de noi abilități

CZU: 37.018.43

Pag. 83-86

Guțu Andrei
 
Școală Gimnazială Omega – Târgu Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2023


Rezumat

Problemele cu care s-a confruntat sistemul de educație în timpul crizei pandemice au ajutat foarte mult la construcția unui sistem hibrid: online și offline. Însă, în continuare, este nevoie de un plan strategic, de finanțare, de un management performant, de o colaborare strânsă între actorii decizionali și de o programă adaptată pentru îmbunătățirea educației online în situații excepționale. Educația online, în sine, a fost o alternativă foarte bună pe vremea pandemiei și va rămâne, cred, importantă pentru instituțiile de învățământ. Educația online a fost o provocare utilă pentru schimbare și însușire de noi abilități, cadrele didactice îmbunătățindu-și capacitățile de cunoaștere a tehnologiilor online, cunoscând programe electronice cu care pot organiza lecții captivante, ușor de înțeles și plăcute copiilor.

The problems faced by the education system during the pandemic crisis have greatly helped build a hybrid system: Online and offline. However, a strategic plan, financing, efficient management, close collaboration between decision-makers and a tailored curriculum for improving online education in exeptional situations is still needed. Online education itself was a very good alternative during the pandemic and will, I believe, remain important for educational institutions. Online education has been a useful challenge for changing and acquiring new skills, teachers improving their knowledge of online technologies, knowing electronic programs with which they can organize captivating, understandable and enjoyable lessons for children.

Cuvinte-cheie
educaţie, online, îmbunătățire, abilităţi, colaborare, tehnologii,

education, online, improvement, skills, collaboration, technologies.