Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 00:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (159) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
![]() GUȚU, Andrei. Educația online – o provocare pentru schimbare și însușire de noi abilități. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 83-86. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43 | ||||||
Pag. 83-86 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Problemele cu care s-a confruntat sistemul de educație în timpul crizei pandemice au ajutat foarte mult la construcția unui sistem hibrid: online și offline. Însă, în continuare, este nevoie de un plan strategic, de finanțare, de un management performant, de o colaborare strânsă între actorii decizionali și de o programă adaptată pentru îmbunătățirea educației online în situații excepționale. Educația online, în sine, a fost o alternativă foarte bună pe vremea pandemiei și va rămâne, cred, importantă pentru instituțiile de învățământ. Educația online a fost o provocare utilă pentru schimbare și însușire de noi abilități, cadrele didactice îmbunătățindu-și capacitățile de cunoaștere a tehnologiilor online, cunoscând programe electronice cu care pot organiza lecții captivante, ușor de înțeles și plăcute copiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, online, îmbunătățire, abilităţi, colaborare, tehnologii, education, online, improvement, skills, collaboration, technologies. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Guțu, A.C.</creatorName> <affiliation>Școală Gimnazială Omega – Târgu Mureș, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Educația online – o provocare pentru schimbare și însușire de noi abilități</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-681-3</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie</subject> <subject>online</subject> <subject>îmbunătățire</subject> <subject>abilităţi</subject> <subject>colaborare</subject> <subject>tehnologii</subject> <subject>education</subject> <subject>online</subject> <subject>improvement</subject> <subject>skills</subject> <subject>collaboration</subject> <subject>technologies.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.018.43</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Problemele cu care s-a confruntat sistemul de educație în timpul crizei pandemice au ajutat foarte mult la construcția unui sistem hibrid: online și offline. Însă, în continuare, este nevoie de un plan strategic, de finanțare, de un management performant, de o colaborare strânsă între actorii decizionali și de o programă adaptată pentru îmbunătățirea educației online în situații excepționale. Educația online, în sine, a fost o alternativă foarte bună pe vremea pandemiei și va rămâne, cred, importantă pentru instituțiile de învățământ. Educația online a fost o provocare utilă pentru schimbare și însușire de noi abilități, cadrele didactice îmbunătățindu-și capacitățile de cunoaștere a tehnologiilor online, cunoscând programe electronice cu care pot organiza lecții captivante, ușor de înțeles și plăcute copiilor.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The problems faced by the education system during the pandemic crisis have greatly helped build a hybrid system: Online and offline. However, a strategic plan, financing, efficient management, close collaboration between decision-makers and a tailored curriculum for improving online education in exeptional situations is still needed. Online education itself was a very good alternative during the pandemic and will, I believe, remain important for educational institutions. Online education has been a useful challenge for changing and acquiring new skills, teachers improving their knowledge of online technologies, knowing electronic programs with which they can organize captivating, understandable and enjoyable lessons for children.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>