Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 00:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (159) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
![]() GUȚU, Andrei. Educația online – o provocare pentru schimbare și însușire de noi abilități. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 83-86. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43 | ||||||
Pag. 83-86 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Problemele cu care s-a confruntat sistemul de educație în timpul crizei pandemice au ajutat foarte mult la construcția unui sistem hibrid: online și offline. Însă, în continuare, este nevoie de un plan strategic, de finanțare, de un management performant, de o colaborare strânsă între actorii decizionali și de o programă adaptată pentru îmbunătățirea educației online în situații excepționale. Educația online, în sine, a fost o alternativă foarte bună pe vremea pandemiei și va rămâne, cred, importantă pentru instituțiile de învățământ. Educația online a fost o provocare utilă pentru schimbare și însușire de noi abilități, cadrele didactice îmbunătățindu-și capacitățile de cunoaștere a tehnologiilor online, cunoscând programe electronice cu care pot organiza lecții captivante, ușor de înțeles și plăcute copiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, online, îmbunătățire, abilităţi, colaborare, tehnologii, education, online, improvement, skills, collaboration, technologies. |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-175121</cfResPublId> <cfResPublDate>2022</cfResPublDate> <cfVol>Ediția 3</cfVol> <cfStartPage>83</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-46-681-3</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/175121</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Educația online – o provocare pentru schimbare și însușire de noi abilități</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>educaţie; online; îmbunătățire; abilităţi; colaborare; tehnologii; education; online; improvement; skills; collaboration; technologies.</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Problemele cu care s-a confruntat sistemul de educație în timpul crizei pandemice au ajutat foarte mult la construcția unui sistem hibrid: online și offline. Însă, în continuare, este nevoie de un plan strategic, de finanțare, de un management performant, de o colaborare strânsă între actorii decizionali și de o programă adaptată pentru îmbunătățirea educației online în situații excepționale. Educația online, în sine, a fost o alternativă foarte bună pe vremea pandemiei și va rămâne, cred, importantă pentru instituțiile de învățământ. Educația online a fost o provocare utilă pentru schimbare și însușire de noi abilități, cadrele didactice îmbunătățindu-și capacitățile de cunoaștere a tehnologiilor online, cunoscând programe electronice cu care pot organiza lecții captivante, ușor de înțeles și plăcute copiilor.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The problems faced by the education system during the pandemic crisis have greatly helped build a hybrid system: Online and offline. However, a strategic plan, financing, efficient management, close collaboration between decision-makers and a tailored curriculum for improving online education in exeptional situations is still needed. Online education itself was a very good alternative during the pandemic and will, I believe, remain important for educational institutions. Online education has been a useful challenge for changing and acquiring new skills, teachers improving their knowledge of online technologies, knowing electronic programs with which they can organize captivating, understandable and enjoyable lessons for children.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-52180</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-52180</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-52180-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Guțu</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Andrei</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>