Aspectul neurolingvistic al dezvoltării competenței de comunicare în limba străină
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
210 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:316.77:811.11`243 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120)
SM ISO690:2012
NIȚA, Mariana. Aspectul neurolingvistic al dezvoltării competenței de comunicare în limba străină. In: Dimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane: in honorem Ion GUȚU, Ed. 1, 6 mai 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, pp. 173-182. ISBN 978-9975-159-72-2. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6874113
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane 2022
Colocviul "Dimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 6 mai 2022

Aspectul neurolingvistic al dezvoltării competenței de comunicare în limba străină

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6874113
CZU: 37.015.3:316.77:811.11`243

Pag. 173-182

Nița Mariana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2022


Rezumat

The paper deals with the problems of language acquisition and language learning from the neurolinguistic point of view. The aim of the present article is to overview psycholinguistic awareness and its contributions to the process of language learning-teaching. Few studies have investigated the relation between human mind and the language, the characteristics of the learner’s mental processes and some internal factors that are important when learning a foreign language. The four language skills to be developed while studying a foreign language are listening, reading, speaking, and writing. Thus, we are interested in knowing what happens in our brain during language production and perception. Being aware of some important psycho/neurolinguistic aspects of language development can help our students overcome all types of barriers they may experience while learning it.

Cuvinte-cheie
bariere lingvistice, motivaţie, neuroștiințe educaționale, stiluri de învăţare, nevoi și interese personale,

linguistic barriers, motivation, educational neuroscience, learning styles, personal needs and interests