Articolul precedent |
Articolul urmator |
227 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-31 12:04 |
SM ISO690:2012 ŞONTEA, Magdalina. Comportamentul problematic al copilului cu tulburări din spectrul autist. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.2, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 2, pp. 222-230. ISBN 978-9975-46-394-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.2, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 222-230 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problemele de comportament la copiii cu tulburări de spectru autist sunt, de departe, cele mai dificile cu care se confruntă părinții în eforturile lor de a găsi o cale de înțelegere și de a-i angaja în activități cotidiene. Comportamentele-problemă, precum agresivitatea, noncomplianța, autoagresivitatea, distrugerile, stereotipurile reprezintă bariere în învățarea și în dezvoltarea socială a copilului. Comportamentul este o activitate observabilă a unui organism, o interacțiune cu mediul său. Noțiunea de comportament a fost elaborată și implementată în cercetarea științifică de școala behavioristă care a definit comportamentul ca mulțime a reacțiilor de răspuns a organismului uman la stimuli externi. Pentru gestionarea comportamentuluiproblemă al copiilor cu tulburări din spectrul autist, este necesară completarea agendei comportamentale. |
||||||
Cuvinte-cheie autism, comportament, Consecinţă, antecedent, ignorare, integrare, autism, behavoir, consequence, anticident, ignore, integration |
||||||
|