Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 19:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.279.7:371.382 (1) |
Educație (14795) |
![]() STRATAN, Victoria. Evaluarea competențelor școlare prin jocuri didactice. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.2, pp. 38-44. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.2, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.279.7:371.382 | ||||||
Pag. 38-44 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Jocul didactic imprimă activității educaționale vivacitate şi interactivitate. Prin intermediul jocului didactic se asimilează, se consolidează, se evaluează şi se îmbogăţeşte sfera de cunoaștere a educabililor. Articolul urmărește să inspire cadrele didactice să activizeze elevii, să experimenteze, prin joc, momente de evaluare variate și autentice. Articolul oglindește rolul jocurilor didactice în evaluarea competențelor școlare și conturează principalele etape ce necesită a fi parcurse în demersul evaluativ axat pe joc. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, competență școlară, joc didactic, assessment, school competence, Didactic game |
||||||
|