Evaluarea competențelor școlare prin jocuri didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
448 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 19:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.279.7:371.382 (1)
Educație (14801)
SM ISO690:2012
STRATAN, Victoria. Evaluarea competențelor școlare prin jocuri didactice. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.2, pp. 38-44. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.2, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Evaluarea competențelor școlare prin jocuri didactice

CZU: 371.279.7:371.382

Pag. 38-44

Stratan Victoria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 14 septembrie 2022


Rezumat

Jocul didactic imprimă activității educaționale vivacitate şi interactivitate. Prin intermediul jocului didactic se asimilează, se consolidează, se evaluează şi se îmbogăţeşte sfera de cunoaștere a educabililor. Articolul urmărește să inspire cadrele didactice să activizeze elevii, să experimenteze, prin joc, momente de evaluare variate și autentice. Articolul oglindește rolul jocurilor didactice în evaluarea competențelor școlare și conturează principalele etape ce necesită a fi parcurse în demersul evaluativ axat pe joc. 

The didactic game impresses the educational activity with vivacity and interactivity. Through the didactic game, the sphere of knowledge of the educable ones is assimilated, consolidated, evaluated and enriched. The article aims to inspire teachers to activate students, to experience, through play, various and authentic evaluation moments. The article reflects the role of didactic games in the evaluation of school competencies and outlines the main steps that need to be taken in the evaluative approach focused on the game.

Cuvinte-cheie
evaluare, competență școlară, joc didactic,

assessment, school competence, Didactic game

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Stratan, V.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Evaluarea competențelor școlare prin jocuri didactice</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-207-6</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>evaluare</subject>
<subject>competență școlară</subject>
<subject>joc didactic</subject>
<subject>assessment</subject>
<subject>school competence</subject>
<subject>Didactic game</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>371.279.7:371.382</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Jocul didactic imprimă activității educaționale vivacitate şi interactivitate. Prin intermediul jocului didactic se asimilează, se consolidează, se evaluează şi se &icirc;mbogăţeşte sfera de cunoaștere a educabililor. Articolul urmărește să inspire cadrele didactice să activizeze elevii, să experimenteze, prin joc, momente de evaluare variate și autentice. Articolul oglindește rolul jocurilor didactice &icirc;n evaluarea competențelor școlare și conturează principalele etape ce necesită a fi parcurse &icirc;n demersul evaluativ axat pe joc.&nbsp;</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The didactic game impresses the educational activity with vivacity and interactivity. Through the didactic game, the sphere of knowledge of the educable ones is assimilated, consolidated, evaluated and enriched. The article aims to inspire teachers to activate students, to experience, through play, various and authentic evaluation moments. The article reflects the role of didactic games in the evaluation of school competencies and outlines the main steps that need to be taken in the evaluative approach focused on the game.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>