Articolul precedent |
Articolul urmator |
447 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 19:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.279.7:371.382 (1) |
Educație (14801) |
SM ISO690:2012 STRATAN, Victoria. Evaluarea competențelor școlare prin jocuri didactice. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.2, pp. 38-44. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.2, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.279.7:371.382 | ||||||
Pag. 38-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Jocul didactic imprimă activității educaționale vivacitate şi interactivitate. Prin intermediul jocului didactic se asimilează, se consolidează, se evaluează şi se îmbogăţeşte sfera de cunoaștere a educabililor. Articolul urmărește să inspire cadrele didactice să activizeze elevii, să experimenteze, prin joc, momente de evaluare variate și autentice. Articolul oglindește rolul jocurilor didactice în evaluarea competențelor școlare și conturează principalele etape ce necesită a fi parcurse în demersul evaluativ axat pe joc. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, competență școlară, joc didactic, assessment, school competence, Didactic game |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Stratan, V.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Jocul didactic imprimă activității educaționale vivacitate şi interactivitate. Prin intermediul jocului didactic se asimilează, se consolidează, se evaluează şi se îmbogăţeşte sfera de cunoaștere a educabililor. Articolul urmărește să inspire cadrele didactice să activizeze elevii, să experimenteze, prin joc, momente de evaluare variate și autentice. Articolul oglindește rolul jocurilor didactice în evaluarea competențelor școlare și conturează principalele etape ce necesită a fi parcurse în demersul evaluativ axat pe joc. </p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The didactic game impresses the educational activity with vivacity and interactivity. Through the didactic game, the sphere of knowledge of the educable ones is assimilated, consolidated, evaluated and enriched. The article aims to inspire teachers to activate students, to experience, through play, various and authentic evaluation moments. The article reflects the role of didactic games in the evaluation of school competencies and outlines the main steps that need to be taken in the evaluative approach focused on the game.</p></dc:description> <dc:source>Dialog intercultural polono-moldovenesc (Vol. V, nr.2) 38-44</dc:source> <dc:subject>evaluare</dc:subject> <dc:subject>competență școlară</dc:subject> <dc:subject>joc didactic</dc:subject> <dc:subject>assessment</dc:subject> <dc:subject>school competence</dc:subject> <dc:subject>Didactic game</dc:subject> <dc:title>Evaluarea competențelor școlare prin jocuri didactice</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>