Dimensiuni conceptuale și praxiologice ale metodei Proiectul. Studii de caz: proiectul de cercetare la Istorie și proiectul eTwinning
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
324 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 20:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (482)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
SOLOVEI, Rodica, LESNIC, Victoria. Dimensiuni conceptuale și praxiologice ale metodei Proiectul. Studii de caz: proiectul de cercetare la Istorie și proiectul eTwinning. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 79-84. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6722274
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455

Dimensiuni conceptuale și praxiologice ale metodei Proiectul. Studii de caz: proiectul de cercetare la Istorie și proiectul eTwinning

Conceptual and Praxiological Dimensions of the Project as a Didactic Method. Case Studies: the Research Project in History and the eTwinning Project

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6722274
CZU: 37.091

Pag. 79-84

Solovei Rodica1, Lesnic Victoria2
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Liceul Teoretic „Alexei Mateevici”, Șoldănești
 
 
Disponibil în IBN: 1 iulie 2022


Rezumat

Articolul abordează unele aspecte conceptuale și praxiologice ale metodei Proiectul. Sunt evidențiate etapele realizării unui proiect și funcțiile acestuia, precum și avantajele implementării metodei respective în cadrul procesului educațional. În articol sunt prezentate modalitățile de elaborare a proiectului de cercetare la Istorie și a proiectului eTwinning.

The article approaches certain conceptual and praxiological aspects of the project as a didactic method. We outline the stages of project development, the functions of a project, as well as the advantages of employing projects in education. The article presents guidelines for developing a research project in History and an eTwinning project.

Cuvinte-cheie
proiect, proiect de cercetare, proces educaţional, proiect eTwinning,

project, research project, education, eTwinning project