Activitățile integrate și literar-artistice la grupele de preșcolari
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
285 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 15:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (482)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
SOLOVEI, Rodica, LESNIC, Victoria. Activitățile integrate și literar-artistice la grupele de preșcolari . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 79-84. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6722274
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455

Activitățile integrate și literar-artistice la grupele de preșcolari

Integrated and Literary-Artistic Activities in Preschool Classes

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6722274
CZU: 37.091

Pag. 79-84

Solovei Rodica1, Lesnic Victoria2
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Liceul Teoretic „Alexei Mateevici”, Șoldănești
 
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2022


Rezumat

Articolul abordează unele aspecte conceptuale și praxiologice ale metodei Proiectul. Sunt evidențiate etapele realizării unui proiect și funcțiile acestuia, precum și avantajele implementării metodei respective în cadrul procesului educațional. În articol sunt prezentate modalitățile de elaborare a proiectului de cercetare la Istorie și a proiectului eTwinning.

The article approaches certain conceptual and praxiological aspects of the project as a didactic method. We outline the stages of project development, the functions of a project, as well as the advantages of employing projects in education. The article presents guidelines for developing a research project in History and an eTwinning project.

Cuvinte-cheie
proiect, proiect de cercetare, proces educaţional, proiect eTwinning,

project, research project, education, eTwinning project