Articolul precedent |
Articolul urmator |
219 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-23 16:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81’355:37 (1) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 USATÎI, Larisa. Asupra unor principii didactice înformarea competentei de pronuntie (material de sinteza). In: Știință, educație, cultura, 4 februarie 2016, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2016, Vol.2, pp. 55-59. ISBN 978-9975-83-013-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Știință, educație, cultura Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 4 februarie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 81’355:37 | ||||||
Pag. 55-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the present article theauthor touches upon some didactic principles concerning teaching and learning the correct English pronunciation by the Romanian speaking students. Such principles as: activeness, consciousness, accessibility, durability, systematicness, individual approach are described and characterized. |
||||||
Cuvinte-cheie teaching, learning, pedagogics, didactics, methodology, principle, instruction, mother tongue, target language, consciousness, Durability, activeness, consecutiveness, systematicness, theory, practice, distinctive, evaluation, particularities, intelligence |
||||||
|