Asupra unor principii didactice înformarea competentei de pronuntie (material de sinteza)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
219 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-23 16:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81’355:37 (1)
Lingvistică. Limbi (5052)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
USATÎI, Larisa. Asupra unor principii didactice înformarea competentei de pronuntie (material de sinteza). In: Știință, educație, cultura, 4 februarie 2016, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2016, Vol.2, pp. 55-59. ISBN 978-9975-83-013-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Știință, educație, cultura
Vol.2, 2016
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 4 februarie 2016

Asupra unor principii didactice înformarea competentei de pronuntie (material de sinteza)

CZU: 81’355:37

Pag. 55-59

Usatîi Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 mai 2022


Rezumat

In the present article theauthor touches upon some didactic principles concerning teaching and learning the correct English pronunciation by the Romanian speaking students. Such principles as: activeness, consciousness, accessibility, durability, systematicness, individual approach are described and characterized.

Cuvinte-cheie
teaching, learning, pedagogics, didactics, methodology, principle, instruction, mother tongue, target language, consciousness, Durability, activeness, consecutiveness, systematicness, theory, practice, distinctive, evaluation, particularities, intelligence