Articolul precedent |
Articolul urmator |
372 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 19:10 |
SM ISO690:2012 GEORGESCU, Maria. Strategii motivaționale în sistemul educațional. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 2, pp. 195-205. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.19, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 195-205 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The opinion that the learning environment is an important factor in increasing students' motivation for educational activity and school performance, is increasingly accepted. Teachers are the ones who coordinate the learning environment and one of their most important tasks is to create an optimal environment that stimulates and supports students' motivation for involvement in the learning activity. |
||||||
Cuvinte-cheie Autonomy, control, motivation, autonomie, control, motivaţie |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Georgescu, M.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>The opinion that the learning environment is an important factor in increasing students' motivation for educational activity and school performance, is increasingly accepted. Teachers are the ones who coordinate the learning environment and one of their most important tasks is to create an optimal environment that stimulates and supports students' motivation for involvement in the learning activity.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='ro'><p>Opinia că mediul de învățare este un factor important în creșterea motivației elevilor pentru activitatea educațională și a randamentului școlar este acceptată din ce în ce mai mult. Profesorii sunt cei care coordonează mediul de învățare și una dintre cele mai importante sarcini ale acestora este crearea unui mediu optim care să stimuleze și să susțină motivația elevilor pentru implicarea în activitatea de învățare.</p></dc:description> <dc:source>Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. (Vol.19, Partea 2) 195-205</dc:source> <dc:subject>Autonomy</dc:subject> <dc:subject>control</dc:subject> <dc:subject>motivation</dc:subject> <dc:subject>autonomie</dc:subject> <dc:subject>control</dc:subject> <dc:subject>motivaţie</dc:subject> <dc:title>Strategii motivaționale în sistemul educațional</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>