Abordări moderne în dezvoltarea vocabularului elevilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
459 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 17:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81’276.6 (10)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
GEORGESCU, Patricia-Maria. Abordări moderne în dezvoltarea vocabularului elevilor . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 171-178. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.2, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Abordări moderne în dezvoltarea vocabularului elevilor

Modern approaches in developing student vocabulary

CZU: 81’276.6

Pag. 171-178

Georgescu Patricia-Maria12
 
1 Palatul Copiilor Râmnicu Vâlcea,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2022


Rezumat

The modern approach to learning from an intercultural perspective involves structuring didactic interventions with which students can succeed in learning and then put into practice what they have learned. In order to carry out an efficient activity, the language teacher must consider two types of operations in the design and development of lessons: activities of assimilation and structuring of knowledge and skills, communication activities. The training of intercultural communication skills is based both on the assimilation of knowledge and capacity building, as well as on their updating and correlation in various contexts.

Abordarea modernă a învățării din perspectivă interculturală presupune structurarea unor intervenții didactice cu ajutorul cărora elevii să reușească să învețe și, ulterior, să pună în practică ceea ce au învățat. Pentru a realiza o activitate eficientă, profesorul de limbă trebuie să aibă în vedere două tipuri de operațiuni în cadrul proiectării și desfășurării lecțiilor: activități de asimilare și structurare a cunoștințelor și capacităților, activități de comunicare. Formarea competențelor de comunicare interculturală se bazează atât pe asimilarea de cunoștințe și formarea de capacități, cât și pe actualizarea și corelarea acestora în contexte diverse.

Cuvinte-cheie
teaching activity, skills, communication, design, structuring,

activitate didactică, competențe, comunicare, proiectare, structurare